torsdag 19 januari 2017

torsdag och mycket GG

Nu har jag jättehögar som måste rättas men jag får inte tummarna loss. Jag förstår inte vad det är med mig och rättningar. Jag har haft massor med tid att rätta idag men i stället har jag prioriterat att sitta framför skärmen och tittat på GG non stop. Jag är helt fixerad. Nu har bara 2 säsonger kvar, sedan kan jag göra annat.

Ä-sonen kom hem en stund i eftermiddags på en snabb kopp kaffe och vi pratade lite. Just nu har han flyt i livet och mår hyffsat bra. Kanske har han jobb på gång och så har han kommit på vad han ska skriva om i sitt sista arbete på sin utbilning.

Ärtsoppa, pannkaka, dottern tränar jag tittar på GG.

I morgon skulle jag har bokklubben här men det blev så många avhopp av olika anledningar att vi flyttade på den till den 3e mars. Bra, då hinner jag läsa ut den. Pojken som läste Jule Verne ska vi ha läst.

Inga kommentarer: