onsdag 18 januari 2017

Mer än godkänd

Idag har jag blivit mer än godkänd vid två tillfällen. Det första tillfället var i morse då jag var på den årliga kontrollen av mina näringsvärde i kroppen. Jag hade mer än godkänt och doktorn skrev ut nya vitaminer för ett år. Han tyckte att det räckte med att jag lämnar blodprov och få resultatet per telefon nästa år om jag mådde så bra som jag har gjort hittills. Skönt! Då sparar jag 200kr.

Nästa tillfälle jag fick mer än godkänt var hos chefen på lönesamtal. Synd att man är kommunalanställd. Kommunen har ju inte pengar i överflöd. Men det var kul att höra hur hon bekräftade mig och hur mycket hon tyckte om mitt sätt att agera i klassrummet.

Jag blev faktiskt otroligt bekräftad av min PT också nu i kväll när vi tränade ihop. Det är otroligt utvecklande att träna med henne. Nu ska vi jobba med lite kosttänk också och se om jag kan få hjälp med att gå ner 7 kg till som jag vill.

Nu har mannen kommit hem. Dottern tränar också i kväll. Jag har pratat med mamma och Henry blir hemskickad på fredag. Synd att han inte fick vänta till på måndag.

Inga kommentarer: