tisdag 24 januari 2017

fortfarande hemma

Jag mår mycket bättre men är trött, så jag väljer att vara hemma t o m i morgon. Mina elever är igångsatta så det går ingen nöd på dem. Men jag har högar med rättning på jobb som inte rättar sig själv, tyvärr. Det får bli när jag är tillbaka. Just nu fokuserar jag på att höja min egen prestanda.

Jag och min PT ska jobba lite med min mat och se ifall det är något som kan korrigeras så jag kan se några kilo till ner på vågen. Idag installerade jag en app, fatsecret och skrev in mitt matintag. Den verkar smidig. Bra är att jag kan skicka vidare matlistorna med mail till min PT, så hon kan få allt i förväg innan vi träffas.

Jag pratade med Barbro och Henry idag och idag var de tyvärr alldeles snurriga. Det är mycket för dem att anpassa sig till. Men de är i alla fall tillsammans. Henry sluddrar så, jag hoppas det beror på medicinen. I morgon ska jag prata med någon sjuksköterska.

Ikväll gäller det. Sverige måste slå Frankrike i handboll. Sverige leder i halvlek men så knappt.

Inga kommentarer: