söndag 29 januari 2017

Power-pass

Lugn start på söndagen. Jag sov länge och kunde dricka kaffe i lugn och ro. Mannen och dottern tog också sovmorgon så vi hade sen frukost tillsammans.

Dottern delar reklam idag, sitt eget distrikt och ett extra. Jag erbjöd mig att hjälpa henne med extradistriktet. När hon delade i sitt område var jag på Power-pass. Ett extra pass som kommer att gälla senare i vår men instruktören blev inspelad. Vi kom dock inte med på film. Det var ett tufft men roligt pass, dock tycker jag att det passet som är nu är roligare. Men jag hinner ju träna upp mig till nästa kurs.

Jag hann hem om och duschade sedan kom dottern hem och vi tog bilen med reklamen till nästa distrikt. Det var ett så smidigt distrikt med brevfack i postrum, så inga trappor och inte så mycket spring. Dessutom var det på ett studentboende och inga ville ha gratistidningar och väldig få ville ha reklam. Det tog bara 35 minuter så var vi klara.

Mannen lagar maten idag men jag får väl göra såsen. Ugnsbakad karré, potatis, morötter, rödkål och gräddsås.

I morgon är det jobb igen. Slut på att vara hemma och springa på toa. Magen har varit lugn sedan fredag-lunch.

Inga kommentarer: