måndag 2 januari 2017

Första vardagen i år....

Idag hr jag vidgat mina vyer lite till. Jag har provat på Yoga. Det var lite svårt att stå på alla fyra och hänga med huvudet och ändå försöka kika på ledaren så man förstod vad man skulle göra. Jag är smidig som ett kylskåp men någon övning kunde jag ganska bra. Jag ska ge det några gånger. Det var skönt att sträcka på kroppen. Jag behöver några gånger för att få ihop rörelserna och andningen.

När jag var och tränade var mannen med dottern i Genarp som tränade en sista gång innan Göteborg. Nu är hon hos en klasskamrat på sleep over.

Ä-sonen kom hem om ett par gånger idag också. Han är lite rastlös just nu. Han behöver prata och umgås så då är det ju tur att vi är hemma.

Fastän inte vi känner av att det är vardag, vi är alla lediga veckan ut men det blev vardagsmiddag. Spenatsoppa gjord på den goda buljongen som blev över när vi gjorde kålrotslådan i jul.

Det har blivit lite Gilmore Girls idag också. Jag älskar dessa latemansdagar! Det är enformigt och tråkigt men så skönt och helande!

Inga kommentarer: