tisdag 17 januari 2017

El Maco

Jag tycker inte om McDonaldmaten förutom El Maco. Nu har de den igen och mannen är i Stockholm, så jag och dottern hämtade middagen på McDonalds. Jag orkar knappt hälften men det jag orkar smakar bra.

Idag har jag varit på ett strålande humör. Min kollega idrottslärare sa att det berodde på mitt Yoga-pass i går. Kanske det! Jag har redan bokat mig till nästa måndag.

Min chef var på lektionsbesök i dag. Hon kom på en lektion då jag hade min teknikkillar. De jobbade på jättebra och min chef tyckte det var underbart tryggt i mitt klassrum. Då jag ursäktade mig att det inte hände så mycket för de visste ju redan vad de skulle göra, och tillade att hon skulle ju se mer om hon kom på nästa lektion, då jag skulle introducera något nytt. Då svarade hon att hon gärna kom då också. Hahaha 2 lektioner! Hon var supernöjd och jag blev jätteglad.

Ikväll har vi en lugn och skön kväll. Dottern ligger uppe på sin säng och tittar i sin skärm och jag sitter nere i soffan och tittar min skärm. GG... say no more...

Inga kommentarer: