måndag 23 januari 2017

Hemma idag....


Jag är hemma idag men jag mår mycket bättre. Jag har inte lika ont i magen efter måltid men det är fortfarande rusning till toa när det gått 10 minuter efter jag avslutat måltid. Jag känner mig lite urlakad i kroppen och i dag har jag mest känt mig trött. Får väl inte i mig den näring som jag behöver. Men jag anpassar mig och tar det lugnt.

Jag har t o m tråkigt och det är såå skönt! Jag har längtat efter att få ha tråkigt. Jag hade ofta långa tråkiga stunder under min hela uppväxt och det låter ju inte så uppmuntrande men det var också läkande och det var startskott till allt kreativt tänkande som fick en ur det tråkiga tillståndet. Nu för tiden ska jag vara kreativ utan att få en chans att sudda bort allt i hjärnan och städa undan i mitt inre. Det är stressande. 

Så nu när magen jobbar på att komma i balans passar jag också på att sudda bort gammalt i min hjärna och städa i mitt inre så att nytt kan komma till mig.

Inga kommentarer: