onsdag 5 april 2017

Snart lov men först NP

Jobbade på idag, både som lärare och facklig.

Hemma förberedde jag middagen. Jag plockade ut kylskåpet. Jag lade bladspenat i botten på en ugnsform, lade på sejfiléer, delade färska champinjoner och lade på, slängde på lite körsbärstomater, strimlade över zucchini och lite paprika och toppade med lite bacontärningar. Saltade, pepprade och hällde på lite grädde.

Mannen satte in den i ugnen i 35 minuter och gjorde färdigt potatismos. Supergott!

Jag hann iväg på träning innan mannen kom hem, men när jag kom hem var maten klar.

Mitt träningspass var roligt. Vi körde överarmar, mage och rumpa idag. Dessutom 500mx4 på roddmaskinen. Jag trodde jag skulle dö men det gjorde jag ju inte. Vi avslutade med stretching. Min PT är bortrest nästa vecka så jag får träna själv i 2 veckor innan vi ses igen. Men då blir det två träffar under 2 veckor. Kul! Sedan har vi en gång kvar första veckan i maj innan vi pausar för sommarträningen. Jag kommer få ett sommarprogram och nya mål att nå.

I morgon har mina 3or NP. Då ska jag vakta mina 3or i 4 timmar. Tråkigt!

Två tidiga morgnar till innan påsklov!

Inga kommentarer: