fredag 28 april 2017

gospel

Så var det fredag och när helgen är slut så är det maj.

Om 3 veckor har jag packat väskan till New York. I går handlade jag och svägerskan New York city-pass, ett häfte med inträde till en massa sevärdheter som vi tänker besöka. Det blir billigare med rabatthäftet. Svägerskan vill gå på gospel, så vi bokade en 4 timmars event med guidad tur i Harlem med gospelens historia och promenaden avslutas med en gospelsgudstjänst, 4 timmar totalt. Kul!

Idag har mina 1or skrivit sista delen i NP. Nu har jag att göra på måndag!

Efter jobb var jag på mitt nästa sista pass med min PT. Det kommer kännas tråkigt att inte träna med henne nu på ett tag, men vi har bokat upp oss tillsammans igen i september. Härligt!

Ikväll gjorde vi hamburgare, grillade små paprikor och gjorde sötpotatisstrips i ugnen. Gott!

Inga kommentarer: