lördag 1 april 2017

Skånemästerskap flickor 02

I morse gick vi upp klockan 6 fastän det var lördag. 1 timme senare åkte var vi pigga och vakna och redo för att åka på heldag i Munka Lungbys Munkahallen och heja på flickorna som skulle spela hela dagen.

4 matcher spelades och de vann 3 av dem. De förlorade med 1 mål mot Helsingborg. Det brukar alltid vara sjukt jämt de lagen emellan. I morgon är det semifinal och kanske final och IBK Lund och Helsingborg gick vidare till morgondagen.

Vi kom hem halv sex och då erbjöd jag mig att hjälpa dottern att dela ut reklamen, så att hon kan få sovmorgon i morgon. Hon nappade på det. Under tiden som vi sprang runt reklamen lagade mannen mat. Oxrullader i gräddsås och ugnsrostade morötter och sötpotatis. Jättegott!

Nu är vi ganska möra allihop. När tvättmaskinen är klar ska jag bara hänga den och sedan ska jag jag hoppas i säng.

Inga kommentarer: