lördag 29 april 2017

HV71 svenska mästare

Så blev det avgjort. Efter 7 finalmatcher vann HV71 i fjärde perioden. Så roligt för min man och mina Jönköpingssläktingar.

Jag och dottern brydde oss inte allt för mycket men vi var nere vid tvn och packade reklam tillsammans. I morgon ska hon ut med reklamen.

Annars har det inte hänt mycket här hemma idag. Jag tar en ledig dag. Jag har betalat alla räkningar. Det är det enda nyttiga jag gjort.

Morfar Sven mår lite bättre. Han behöver inte syrgas mer men är sjukt trött fortfarande. Men han blir som sagt vad bättre om än långsamt. Mamma håller honom sällskap varje eftermiddag och det är vad han klarar av. Han kommer kanske hem nästa vecka. Detta kommer att ta lång tid men bara det går åt rätt håll så. Men fy vilken pers han går igenom.

Inga kommentarer: