söndag 28 februari 2010

Snön smälter...

Den här bilden tog jag för exakt 1 år sedan. Det är verkligen skillnad på hur sen våren är i år, men den är nog på väg. Det är sol och plusgrader och snön smälter mer och mer. Underbart!

I går hade vi mysdag. Curling på tv men vi missade bronset. Grannarna var hos oss och vi tittade på melodifestivalen. Det börjar kännas tråkigt med Melodifestival, låtarna är inte så roliga. Nästa lördag kan kvitta tycker jag men den 13 får man väl se vem som vinner.

Idag är det också lugnt. Mannen läser, barnen softar och jag ska börja baka. Vi har helt tomt i frysen på fikabröd och så köpte jag en del roliga mjölsorter så det ska bakas matbröd också. Få se vad jag börjar med.

Till middag idag blir det fyllda baconlindade kycklingfiléer med ris och broccoli.

I morgon blir det vardag igen. Jag ska på samtal för första gången. Spännande!

Inga kommentarer: