fredag 19 februari 2010

fredag och sportlov!

Mannen blir bättre och bättre, idag orkade han t o m sitta uppe och titta på curling med mig. Han var och visade upp sin ros på infektionskliniken också eftersom rosen ser annorlunda ut denna gång.

Jag har städat, handlat linser till äldsta sonen och försökt att få tag på min handläggare på fk. Varje gång jag ringt har hon varit på möte alternativ besök. Hon har skrivit ett brev till mig att jag ska höra av mig till henne. Varför ringer inte hon mig när hon är inne? Jag är ju sjukskriven och anträffbar hela dagen.

Jag har också haft telefontid med min läkare, och han förlängde sjukskrivningen till den 15 mars. Den 1:a ska jag börja gå på KBT.

Annars har jag varit lugn idag. Mina barn är glada för att det är lov. Yngsta sonen satt uppe och skrev på sin SO-uppsats till 0.30 igår. Det var deadline idag och han klarade det. Så stolt är jag över honom!

I kväll blir det kycklingwok och mys med OS.


Inga kommentarer: