torsdag 18 februari 2010

Curling

I går blev det mycket curling på tv. Det går bra för både damerna och herrarna. Dottern lärde sig turerna och blev också intresserad, så hon satt uppe till 21 i går och tittade på curling med mig. Mannen ville se störtloppet, men han fick vänta. Vi slog dock över när Anja åkte, och det var ju hemskt att se hur hon störtade. Skönt att det inte blev så hemskt som det kunde bli. Jag är ingen fan till Anja, men jag vill ju inte hon ska skada sig för livet eller värre.

Hockeyn började ju också för herrarna men det orkade jag inte sitta uppe och titta på, men såg att de vann.

Mannen kom hem igår morse med rosfeber, så nu ligger han nerbäddad några dygn. Äldsta sonen ligger hemma idag med ont i halsen och hostig.

Jag pratade av mig med många i går så det känns lite bättre, men det stora problemet är fortfarande, hur ska alla i familjen få komma i balans?

Pappa med fru kom och fikade igår. Pappa var ock checkade sin pacemaker på sjukhuset igår. Helt otroligt att tekniken kan vara till så stor hjälp för hjärtat. Han mår otroligt bra och min gamla vanliga pappa är tillbaka mer och mer. Så skönt!

I går blev det kycklingsoppa med varma ostmackor och idag spagetti och köttfärssås.

Inga kommentarer: