fredag 26 februari 2010

slutet närmar sig

Idag töar det och det ska vara plusgrader några dagar till så jag hoppas på att vi närmar oss slutet av denna vintern. Men vinterdagarna har varit härliga lek- och äventyrsdagar för barnen och ungdomarna.

Igår gick curlingdamerna vidare till final och i natt spelar de om guldet. De ska möta Canada så troligtvis blir det ett silver. Herrarna ska spela om bronset nästa match. Os närmar sig också slutet. Nästa vecka sätter Desperate Housewifes och Grey´s Anatomy igång igen. Tjoho!

Idag ska det bli fredagsmys med hela familjen. Sportlovet närmar sig slutet och på måndag blir det vardag igen.

Jag känner mig så mycket bättre så jag hoppas på att jag snart kan försöka mig på att gå tillbaka till skolan, så lutet närmar sig på denna sjukskrivning....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rubriken lät lite oroväckande men det var ju bra slut.
Kusin I

Fotograferande Maria sa...

Hej kära svägerska! Vad härligt att du mår bättre! All sport kanske,,, KraM Maria