fredag 1 september 2017

Pedikyr och manikyr


En fantastisk fredag!

Solen värmer. PÅ fredagar har jag bara 1 lektion och det med mina söta prepar. På fredagar hinner jag göra undan en hel del på jobb, idag taggade jag nya böcker och satte in i bokhyllorna. Slängde undan en hel del annan skräp sedan var det dags för fackmöte. 

Det var supergod fisk i matsalen idag när jag inte hade lunch med mig.

Efter jobb nyttjade jag mitt presentkort jag fick av Y-sonen och flickvännen på pedikyr och manikyr. 2,5 timmar blev jag ompysslad och fick fina naglar både på tår och händer.

PÅ väg till bilen stack jag inom systembolaget och handlade Cava till morgondagen. På väg hem stack jag inom ICA och handlade till morgondagen. 

Hemma gjorde jag och dottern middagen, kycklinggryta och ris. Ikväll kom Ä-sonen hem om och åt med oss.

I kväll har jag fixat med matsäcken till i morgon och så packade jag och dottern reklamen.

Nu ska jag sova så jag orkar med allt i morgon. I morgon ska vi ut med 3 nyblivna pensionärer.

Inga kommentarer: