lördag 23 september 2017

Thaiboxning


Dagen har blivit riktigt sportig idag. Först körde jag mitt powerpass på Actic. Nytt pass som var mycket roligt. Mycket armar och mage och benen belastade inte mitt knä så mycket. Kul!

När jag kom hem hann jag äta lite kesoplättar som mannen hade gjort till mig. Vi skulle titta på Ellie med dottern som tävlade i thaiboxning idag. Jag ville dit och titta på min kollega och när jag ändå kunde tänka mig att åka dit så tittade vi på Ellie också. Dottern var med och hejade så klart. Ellie vann 3-0. 

Det dröjde lite mellan damerna så jag, mannen och dottern var inom Erikshjälpen också. Jag ville se om där fanns en matchande handväska till mina nya bruna skor. Jag vill inte köpa en ny för 500kr eller mer. Jag hittade en väska för 45kr, en bok till skolan för 20 kr och dottern hittade ett pussel för 25 kr. Kul att lördagsshoppa för 90kr totalt.

Vi åkte tillbaka till Thaiboxningen och efter lite väntan såg vi Livias match. Hon var superduktigt. Vilken energi! Hon vann 3-0 hon också. Kul och annorlunda händelse denna dag!

Nu är karrén i ugnen och i kväll blir det karré, ugnsrostade grönsaker och gräddsås. 

Inga kommentarer: