måndag 9 maj 2016

Tjoho så lycklig!

Sommar och solväder i dag också. Jag har kolleger som varit i Spanien denna långhelg. Tji fick de! De hade kallt och regn medan vi hade sol och värme. Sura respengar!

Mannen är på kurs i Växjö denna veka så jag körde honom till tåget 6.30 i morse. Därför kom jag till jobbet mycket tidigt. Jag stoppade in USB-minnet i datorn och öppnade papperskorgen och då fann jag till min stora lycka de uppsatser som jag trodde jag hade förlorat. Mitt ansikte är räddat! Jag blev så lycklig och lättad! Nu har jag skrivit ut dem och i morgon ska jag rätta och bedöma dem också. Sedan är jag klar med NP.

Jag och mina kolleger på SVE och SVA satt tillsammans idag sambedömde våra uppsatser. Intressanta och nödvändiga slutsatser. Det tog nästan hela dagen men vi hann med 2 konferenser också innan jag kunde köra hem till dottern.

I kväll tar vi det lite soft. Dottern ska köras och hämtas till träningen, vi ska äta och så ska vi väl titta på Biggest Loser.

Glassbilden valdes bara för att jag i o m solen blivit såå sugen på glass. Nu kan jag inte äta så mycket glass utan att må illa men jag kan ju titta på glass.

Inga kommentarer: