fredag 27 maj 2016

AW med mannen

Äntligen fredag!

Mina 1or gjorde mycket bra redovisningar, så stolt jag blir. Mina prep-elever är nervösa inför NP nästa vecka. Jag hade ett bra snack med min chef om nästa läsår. Hoppas hoppas hoppas att hon inte ger mig mentorskap i en 1a. Det var en stark önskan jag hade.

Hon gav mig dessutom ledigt de 3 arbetsdagarna jag har i kristihimmelsfärdsveckan nästa år. Jag tänkte åka till New York då om det passar mitt resesällskap.

Jag satt efter lunch och förberedde till måndagen och kommer på 12.30 att jag ska vara en 13 minuters promenad från jobbet just då. Tänkte att det var 13 så jag trodde jag hade gått om tid men i stället fick jag superbråttom och rusade dit och kom 10 minuter sent. Pinsamt!

Idag var det sista träffen på processledarutbildningen denna sidan sommaren. Nästa gång är den 19 augusti.

Vi var i en konferenssal på sankt Gertrud och på gården har de ett stort och välbesökt AW. Mannen med kolleger var där så jag anslöt mig till dem. Vi tog lite öl/vin och åt lite och hade en trevlig stund tills jag och mannen tog bussen hem vid 19.30. Dottern satt hemma och väntade på oss.

Hoppas det blir en solig helg!

Inga kommentarer: