tisdag 31 maj 2016

Livet är rätt lugnt just nu.

Just nu är livet ganska soft. Jag har fortfarande en hel del att göra men det är på den nivån att jag hinner utan att få stresspåslag. I morgon och på torsdag vaktar jag det sista NP för det här läsåret och på fredag rättar jag, sedan har jag inte många lektioner kvar.

I år har jag svårt att känna att det snart är semester trots att det är sommarväder och man får sommarfeeling. Jag jobbar till och med den 21 och sedan har jag ju faktiskt tid att packa i år innan vi åker.

Jag har t o m fått till läsandet. Just nu läser jag Utan personligt ansvar, av Lena Andersson. Det är en fristående fortsättning på Egenmäktigt förfarande. Den är inte såå bra men ändå vill man läsa vidare. Jag blir så trött på den dumma Ester. Nu har jag bara 100 sidor kvar och får läsa ut den. Sedan är det väl dags att ta itu med de 3 böckerna jag har till bokklubbarna.

Ikväll är mannen på bio. Han är tydligen den enda i hela salongen.


Inga kommentarer: