torsdag 30 november 2017

Sista november


Idag har jag haft en mysig dag. Jag slutade redan före lunch och hann inom på Nova och hämtade ett paket som kommit. På Willys låg ett paket till och väntade. Både jag och dottern har fått nya klänningar. Gå in på Bonprix! Där finns massor med fint för mycket lite pengar. Jag fick 4 klänningar för 800kr. Jag köpte också ett Lucialinne till dottern för hon ska vara med i skolans Luciatåg.

Mannen jobbade hemifrån idag och satt i videokonferens hela dagen. Men vi hade lunch tillsammans, äggröra med bacon. Då fick jag ett sms från min PT. Hon är sjuk idag, så det blir ingen träning. Lite skönt ändå. Jag grottade ner mig i soffan och tittade ikapp mig på Bonde söker fru.

Jag lagade den goda lasagnen på LCHF-vis. Mums!

Dagens julaktivitet var att för sista gången slå in alla paket i paketkalendern. När man är 15 är det sista gången. I år gjorde jag den med egna paket på hennes egna kalender som Barbro har broderat till henne. 

I morgon börjar julmånaden och jag ska fortsätta göra något julaktigt varje dag. Underbart!

Inga kommentarer: