torsdag 2 november 2017

Pensionsförsäkring

Idag var vi hos vår pengaförvaltare och tog oss en titt på vårt fondsparande. Just nu går det bra med fonderna men det kan ju tyvärr vända igen. Men just nu känner jag mig lite tryggare igen.

Efter det besöket åt jag och mannen lunch i västra hamnen, god chili på högrev.

Hemma igen bytte jag om och åkte till gymmet. Träffade min Pt, Linnéa, idag. Vi tog det lite lugnt idag eftersom min kropp inte kan bestämma sig om det ska bryta ut en förkylning. Jag känner mig inte inte precis sjuk men det är något i kroppen som irriterar, kli i hals och torrhosta. Vi körde stretch-övningar och rörlighets-övningar. Det kändes bra.

Hemma igen blev det lång dusch och sedan myskläder på. Mycket slöhäng och kaffe i soffan. Skönt!

Vi lagade kycklingwok till middag.

Dottern ska till kompis i kväll en stund medan jag ska titta ikapp mig på tv-program i datorn. Härligt att vara ledig.

Inga kommentarer: