tisdag 7 november 2017

Rosegarden


Ikväll var jag utbjuden på Rosegarden. Jag bara roar mig. Ikväll var det date med Doaa. Min fina vän som var min elev för 10 år sedan, då vi klickade direkt. Vi pratade i kapp oss och åt gott. Perfekt ställe för oss båda, både för muslimer och för LCHF. Jag mixade ihop min egen tallrik och wokade och lade till extra beasås. Jättegott!

På jobbet har en ventil till värmesystemet gott sönder så vi har ingen värme i lokalerna. Nu i eftermiddags hade vi 15.8° i vårt arbetsrum. Hm... Delen som fattas är beställd och väntas vara på plats i slutet på veckan. I morgon får jag i egenskap av skyddsombud gå ut till alla att vi får försöka flytta oss till varmare lokaler (vi har 2 hus till på skolan) och kanske ställa in en del av lektionerna och vi lärare får jobba hemifrån i den mån det går.

Inga kommentarer: