torsdag 9 november 2017

lugn dag

Jag vann superläckra boots på Tradera. Men tyvärr var de för trånga över hålfoten. Attans! Nu får jag antingen skicka tillbaka dem och betala portot igen eller sälja dem på eget bevåg. Jag tror jag säljer dem själv. tjänar nog mest på det. Någon som är intresserad?

Jobbet flöt på som vanligt. Denna vecka har jag haft enskilda samtal med alla mina elever. De är allt för goa ändå. De gör så gott de kan och ibland så går det riktigt bra och ibland går det inte så bra. Då är det viktigt att de förstår varför och ändå förstår att de har förmågor.

Torsdag idag. Slutar tidigt. Lunch hemma. Pt-dag.

Träningen var rolig. Jag fick börja med att ro och jag låg enligt en tabell baserat på min ålder närmare övre gräns på prestationen än mellannivå. Kul! Sedan körde vi lite mer roddövningar i maskinen/armhävningar, marklyft 30, 40 och 50kg/kettlebell-övning och sist magövning och strech. Härlig timme!

Så lyxigt att komma hem efter 15 och ha 2 timmar till egen-tid. Dusch, kaffe och bok/dator.

Idag gjorde jag fisksoppa. Gott!

Inga kommentarer: