onsdag 8 november 2017

Det blev varmare och varmare


I morse var det bara 15 grader på vårt rum när vi kom dit. Jag var väl förberedd och hade underställ under mina kläder så jag klarade mig. När rummet fylldes med kolleger blev det lite varmare.

Före lunch kom det in ett extra element och när jag lämnade för dagen var det uppe i 19 grader men då fick vi meddelande om att komponenten som var trasig hade kommit och blivit ersatt. Det räckte tydligen med att hota med att vi skulle stänga ner den sidan i morgon så engagerade sig de som kunde förändra. Skönt! Men det hade varit lite kul att få använda lite skyddsombudsmakt och stänga ner.

Hemma gjord jag köttbullar, gräddsås och tillbehör a la LCHF. Dottern tyckte köttbullarna smakade som morfars. Det var ett gott betyg. Men så goda som mormor gör måste jag träna lite till på.

Efter middagen åkte jag till gymmet för 2 timmars träning. Först 1 timme power och sedan 1 timme yoga. Perfekt kombo och skön avrundning på dagen.

Nu tar jag lite te och chiapudding. På onsdagar om jag har tränat 2 pass får jag äta lite trots att det är ätstopp efter 20.00.

Inga kommentarer: