torsdag 2 februari 2017

utredande text fyller min dag

Hela min dag, min hjärna och min tillvaro är just nu fylld av en enda sak. Utredande texter. Jag har 42 uppsatser som ska rättas och det tar tid, a 1 timme/uppsats. Mina 3or ska snart skriva en utredande uppsats som jag inte skapat ännu, mina 2or skrev nyss klart och det är dem jag rättar nu och 1orna håller på att lära sig att skriva utredande.

Inte nog med det, så kommer Ä-sonen hem i kväll, som också skriver sin uppsats och behöver lite handledning. Just nu står denna textgenre mig upp i halsen.

Det tar på hjärnenergin. Just nu pausar jag med lite pladder på bloggen, men snart ska jag på det igen.

Tror det eller ej men i kväll önskar jag verkligen att det fanns ett kul pass på actic som jag hade bokat upp mig på. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga.

Inga kommentarer: