torsdag 16 februari 2017

Hoppas hoppas det ger sig

Jag är sjuk och jag hoppas verkligen inte att det är influensa. Jag brukar aldrig få feber men ligger på övertemp nu. Jag har ont i halsen, ont i huvudet, ont i kroppen, näsan rinner och jag hostar så jag kissar på mig.

Jag hade bara en lektion idag och var där, tog en kaffe och packade sedan ihop för att åka hem och lägga mig. Jag kröp ner in sängen med frossa och mådde piss.

Jag stoppade i mig alvedon både i morse och när jag kom hem, nu känner jag att de har gått ur kroppen igen och jag mår piss igen.

Jag går och lägger mig igen. Jag och mannen ska ju åka till Tyskland i morgon på 60-års kalas. Skit om jag blir sämre. Inte kul att gå på fest sjuk.

Får gå upp vid 7 och duscha och känna efter och ta ställning till hur dagsformen är.

Inga kommentarer: