fredag 10 februari 2017

Jesperspex


Ikväll kom Y-son med flickvän på middag. Brässerade lövbiffsrullader med ostfyllning, ris och grönsaker, lite vin och sedan kaffe med coockies. Vi samlades för att vi skulle gå på spex ihop. Efter maten tog vi bussen till Af-borgen för där var spexet. 

Det var kul. En del är riktigt duktiga. 3 timmar senare tog vi bussen hem igen.

Mysig fredagkväll och nu är det två "lediga" dagar framför oss. 

Jag är inte ledig för jag har massor att rätta och mannen är inte ledig för han ska köra till match och dottern är inte ledig för hon har match och reklam som ska packas och delas ut. Men vi behöver inte upp klockan 6.

Jag har maxat mitt träningskort, så jag kan träna på alla actic-ställen i Skåne i 1 månad. Jag har satt upp mig på ett power-pass i stan på söndag men jag är på 9e köplats. Jag får nog ingen plats men jag bokade mig direkt till måndag på sportlovet.

Inga kommentarer: