söndag 19 februari 2017

Hemma igen

Nu har vi kommit hem igen.

Vi körde hem i 5 timmar under dimma eller gråväder. Så sövande! Tur att det inte var jag som körde.

Dagen startade dock mycket trevligare. Våra nya bekanta satt redan i matsalen och vi åt frukost tillsammans. Eftersom vi hade ätit så checkade vi ut men innan dess hann vi med lite snack, mera kaffe och Claes i egen hög person kom förbi en stund.

Mycket nöjda efter alla trevliga möten och ett bra koncept med att alla gäster på festen sov på samma hotell, åkte vi hem mot Lund. De andra skulle inom bordeshop men det hoppade vi.

Vi hade ju handlat lite på Rewe, en tysk mataffär, i går. Det är så kul att gå runt och titta på varor i utländska mataffärer. En del har vi samma men en del är helt annat. Kul!

Jag och mannen åt lunch på färjan och handlade med oss 2 boxar vin och 2 flak öl också.

Väl hemma, packade jag upp medan mannen körde och tvättade bilen. Innan han kom in för kvällen åkte han och dottern och hämtade mat. Vi orkade inte laga mat. Sara ville ha MAX-burgare och jag och mannen tog kebab.

Jag är såå trött! Helt vimmelkantig. Jag bara sitter i soffan och samlar mig för att orka bädda ner mig.

Skönt att slippa sätta klockan på ringning i morgon men jag har MASSOR med jobb med mig hem som jag måste bli klar med på lovet. Jag har bokat in mig på 2 pass med Linnéa PT också, dottern fyller 15 på onsdag och så har vi bokat bebismys hos min kusin på fredag så vi kan träffa lilla Karolina och Kalle. Så det kommer inte bli något ledigt denna vecka. Tur är att jag inte behöver åka till jobbet under veckan.

Det var mysigt att komma hem till dottern. Hon kom hem samtidigt som oss för hon hade delat reklam.

Inga kommentarer: