söndag 27 augusti 2017

Shoppat med sonen


I morse var jag på ett powerpass. Jag kommer att ha träningsvärk i morgon igen.

Hemma igen åt jag en andra frukost och sedan hände inte så mycket på ett tag. Jag blev tvärtrött och sov en stund i soffan. Jag hade bokat med Y-sonen att vi skulle till Nova och handla skor och skjortor som han fått pengar till av mormor och morfar Sven och skjorta eller tröja från oss. Vi hittade 2 par svarta sneakers för 700kr totalt för det ena paret reades ut för 100kr. Det är alltid bra att ha ett par extra skor. han hittade en cool skjorta också på Brothers från mormor och Morfar Sven, som får bli födelsedagspresent och vi hittade 2 vardagsskjortor på H&M från oss som han ville ha.

Jag bytte också en födelsedagspresent till en annan kofta inne på Indiska. 

Hemma igen lagade jag middag, kotlett i sambalsås som får tillagas i ugnen i 90 minuter. Det blir så mört och gott. Jag skulle ta bild på det men glömde det. Då fick det bli bild på kakfatet till kaffet. De sista resterna från förra helgens kalas. Om 1 vecka ska jag hålla mig ifrån allt vad kakor heter i september månad och längre om jag känner att kroppen mår bra av det. Ja kakor klarar sig kroppen ifrån utan problem men jag ska hålla mig ifrån alla slags kolhydrater.

Inga kommentarer: