tisdag 29 augusti 2017

Jobbet är kul

Idag har jag fått ok av chefen att åka till bokmässan den 29 september. Det fanns ett seminariekort över och ingen annan kunde så jag kommer att få åka. Roligt men intensivt att få ihop mycket på en och samma dag.

Jag fick också ok att åka på 2 dagars internat med facket i oktober. Jag kommer inte hinna 2 heldagar men sticker vid lunch dag två. Det är samma dag som jag ska till Stockholm med familjen.

Jag har också roddat lite med skyddsombudsfrågor. Inte så kul men nödvändigt.

Nu ska jag boka bord till lördag då vi är 15 kolleger som ska ta ut 3 nyblivna pensionärer på roligheter. Det har varit ett skitjobb att samla in och planera, så det kommer jag aldrig mer att ta på mig. Det ska bli skönt när lördagen är förbi.

Mina elever jobbar på bra. Skönt att ha 2 3or. De är inne i systemet och blickar nu bara mot studenten om 9 månader.

Dessutom är det sol ute. En bra dag på jobbet!


Inga kommentarer: