torsdag 10 november 2016

tränat med min Pt igen

Oj oj oj vilken skillnad det är och träna med en personlig tränare. Idag träffades vi för andra gången. Jag bävar för morgondagen för jag kommer säkert ha träningsvärk igen. Jag gör ju helt klart det där lilla extra när hon är på mig än när jag tränar utan henne.

Hon är himla gullig, min tränare. Hon uppmuntrar mig och instruerar mig tydligt. Hon får  mig att göra saker som jag inte trodde jag kunde. Kul! Men än är jag inte där att jag tycker det är kul. Men det känns oerhört skönt i kroppen när jag har tränat.

Mannen var snäll som körde mig till gymmet och hämtade mig, när han hade lämnat dottern på träning. Idag har han kört både hustru och dotter till sina träningar, hämtat dem och där emellan stekt pannkakor till ärtsoppan.

Inga kommentarer: