lördag 12 november 2016

Äntligen händer det!

Säkert i 10 år har jag önskat att se/höra Robbie Williams live. Jag och svägerskan sa då för länge sedan då vi på bussen på väg till Stockholm lyssnandes på Robbie Williams från min portabla cd-spelare att en gång i vårt liv ska vi se honom live. Idag köpte jag biljetter till oss. De släpptes i går och jag var helt övertygad om att idag var det hopplöst men det var det inte.

Den 7e augusti nästa år är jag och svägerskan i Köpenhamn och får förhoppningsvis en underbar kväll. Åh jag längtar redan!

Idag är det en underbar lördag. Kallt och solen skiner. Dottern ska snart spela match i Lödde och mannen kör. Jag ska passa på att göra lite nytta.

Handla och städa står på agendan idag innan vi ska gör pizza ihop i kväll och ha en skönt lördagkväll.

Inga kommentarer: