söndag 25 februari 2018

Nu är det slut


Idag tog OS slut. I natt var jag uppe för att se curlingfinalen med de svenska damerna som mötte Korea. Matchen började strax efter 1. Jag var så trött och efter 3e rundan somnande jag och vakande när jag hörde "GULD". Jag konstaterade av Sverige fått guld och att jag missat matchen. Klockan var 4 och jag gick upp och la mig. 

Idag är det sista dagen på sportlovet också. Jag hann rätta färdigt allt idag, så nu är jag redo att möta alla eleverna i veckan. Nu ska jag göra nya uppgifter till dem så jag kan få lite mer att rätta.

Idag gjorde jag min tredje omgång kefir. Den första är syrlig men ändå mycket god. I dag rack jag ett helt glas med potatismjöl i. Det smakade milt och bra. Jag reagerade inte negativt på det. Hoppas min kropp tycker om detta.

Nu taggar jag ny vecka men nya utmaningar!

Inga kommentarer: