lördag 30 december 2017

Marängsviss


I förmiddags var jag och Cici på årets sista boxpass som var 75 minuter långt. Det är ett mycket roligt pass och man blir genomsvettig. Jag kommer ha träningsvärk i magen i morgon.

Annars har det varit lugnt idag. Jag har tittat på några avsnitt Mad Men. Mannen var i väg på jagt efter hårvax och dottern åkte med kompisen till Emporia.

Vi brukar alltid ha marängsviss till efterrätt på nyårsafton. Det ska vi ha i år igen. Därför har jag bakat maränger på sötströ och gjort egen vaniljglass med steviadroppar i istället. I morgon ska jag göra chokladsås till de andra på Valormix som vi köpte på Valorfabriken i Spanien i somras. Hoppas den blir bra. Jag smälter lite mörk choklad och häller i min portion. I morgon ska jag faktiskt ta några skivor banan också.

Det är en lung avslutning på detta år. Det känns som vi har allt under kontroll inför morgondagen. Skönt!

Inga kommentarer: