onsdag 15 mars 2017

Säsongens sista


Idag hade vi soppa, tomatsoppa, till middag så då hade vi fastlagsbulle till dessert. Nu har vi inga fler bullar i frysen. Men fettisdagen är ju förbi för länge sedan.

Idag har vi haft studiedag och vi var på Latinskolan och lyssnade på en föreläsning. Det var intressant.

Solen lockade mig lite tidigare från skolan. Mannen var redan hemma för han hade fått en migränattack. Han gick och lade sig och jag stack till gymmet. Jag hade en sjukt rolig timme med min PT. Vi körde mycket kondition och armhävningar idag. Nu är jag helt slut i mina överarmar.

Mamma och Sven har kommit hem igen. De har varit på Teneriffa. Det var roligt att prata med mamma i telefon. De har haft 2 fina veckor i sommarvärme.

Ikväll kör jag till träningen så nu ska jag snart iväg igen och hämta hem dottern.

Inga kommentarer: