onsdag 25 augusti 2010

Förkyld

Just nu går det lite trögt. Jag och alla andra i familjen är förkylda och hängiga. Dottern är fortfarande hemma för hennes allmäntillstånd och feber pendlar hela tiden mellan bra och dåligt. Mannen tycker det är mysigt att bara vara med henne. Jag njuter för att mannen har maten så gott som klar när jag kommer hem.

Det är högtryck på jobbet. Det blir skönt när allt kommer på plats, elevernas namn sitter och det börjar bli rutin i vardagen. Vi har ännu inte heller kommit i rutin hemma. Grabbarna verkar anpassa sig väldigt bra till skolan och ska bara få rutin på att ställa upp mer hemma.

Mitt minneskort och simkort klarade sig i tvättmaskinen, så nu väntar jag på att min nya telefon ska komma tillbaka.

Kvällen kommer bli lugn. När bröden har svalnat ska jag gå och lägga mig.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Tur det klarade sig! Josef fick feber på dagis idag så Göran fick hämta. Jag är så förkyld och hängig,,, Usch! Hoppas vi blir friska snart allihop! Kram Maria