fredag 6 oktober 2017

Höllviken - Malmö - Stockholm


 I morse vaknade jag efter en dålig natts sömn i Höllviken. Platsen visade sig från sin bästa sida och frukosten intog jag med en härlig utsikt över havet. Dagen började riktigt bra och den blev bara bättre och bättre.

Vi hade HÖK-genomgång hela förmiddagen och till lunchen var jag tvungen att lämna för då hade jag lunchträff med fina vänninor från förr. Nettan från London hade sin skånehelg och som vanligt startar hon den med att luncha med oss som har möjlighet att komma loss. I år blev det Bettan och Maria, vi saknade bara Lotta. 

Vi åt en god lunch på Rebell och fortsatte sedan till Sockerbiten där det blev kaffe. Jag var tvungen att gå 15.30 och då bröt vi alla upp. Mätta, glada och fulltankade med kloka slutsatser och djupa samtal.

Jag åkte hem och bytte innehållet i väskan och jag, mannen och dottern åkte till Sturup för att flyga till Stockholm.

Resan gick bra, först flyg sedan flygbuss och sista biten med taxi. Mamma stod i porten och tog emot oss. Trots att vi kom fram sent hann vi med att äta goda korvar med tillbehör, prata samman oss lite innan vi bäddade och gick och lade oss.

Inga kommentarer: