torsdag 12 oktober 2017

Herregud nu är det ju snart helg igen!


Livet rullar på som vanligt i hög fart. Jag stack tidigt från jobb för jag hade ingen mat mig men skolrestaurangen hade bara kolhydratrik mat idag. Jag tog med mig jobb hem och gjorde äggröra och stekte bacon till lunch.

Från och med nu har jag fast PT-tid på torsdagar klockan 14. Så skönt! Det är knappt någon på gymmet och jag hinner träna utan att det krockar med eventuella kvällsaktiviteter. Idag lyfte jag marklyft, 50 st på 40kg och gjorde magövningar. Vi pratade kost en inledande tid, så vi hann inte så mycket. Men jag avslutade med roddmaskinen där jag fick bestämma hastigheten själv men jag skulle ro utan paus i 15 minuter. Det gjorde jag. Nu ska jag bara fyrdubbla den tiden till mitt och Linneas mål.... Fast det kanske inte är omöjligt!

Mannen roar sig med arbetskamrater i kväll, så jag och dottern åt nötfärs med grönsaker själva.

Hon pluggar medan jag sitter och pusslar. Så sjukt att man kan sitta i timmar utan att tröttna! Nu är det inte mycket kvar.

Inga kommentarer: