söndag 25 september 2016

sköna söndag

Sol och skönt väder idag också.

Jag är fortfarande uppfylld av den trevliga stämning efter gårdagens bröllopslycka. Idag är bror och svägerska i Barcelona. Härligt!

Det blev inget med att hjälpa mina andra svägerska med husvagnen idag. Hon och son klarade av det själva i går. Det betyder att jag och mannen kunde hjälpas åt att städa idag. Behövligt och så skönt att det är gjort.

Nu sitter jag och jobbar lite inför morgondagens läslyft med kollegerna. Jag kom dessutom på att jag gömt att läsa boken vi har till tisdagens bokklubb. Tur att den bara är på 120 sidor. Det ska jag nog hinna med idag och lite på tisdag innan.

Morgondagen är fullspäckad från 07.00 till 21 men tisdagen bjuder på lite luft då vi har studiedag och jag har bara en kort föreläsning på tisdagsmorgonen.

Mannen är i stan på fotboll. När han kommer hem ska vi grilla.

Inga kommentarer: