onsdag 22 juni 2016

Packat

Idag har vi haft heela dagen på oss att packa och nu snart 21 har mannen och dottern fortfarande inte packat helt klart.

Jag och dottern var en sväng på Nova för dottern kom på att hon inte hade några flippflopps och jag skulle lämna tillbaka kläder som jag köpt på rean som jag inte tyckte om.

Jag har packat min väska och den väger strax under 19 kg och man får ta med sig 20kg. Jag fattar inte hur det kan väga så mycket! Jag har med så lätta kläder men jag har med till 2 veckor men ändå. Dotterns väska kommer nog inte bli lika tung men jag undrar hur tung mannens väska kommer att bli?

Snart kommer svägerska och de 2 yngsta kusinerna som också ska med till Kreta. De sover över hos oss så slipper de köra så långt i morgonbitti. Vi ska vara på flygplatsen vid 5 på morgonen.

Innan vi lägger oss ska vi heja på Sverige i fotbollen. I kväll är det vinna eller försvinna. Sista gången som Isaksson och Zlatan spelar i landslaget kan det vara.


Inga kommentarer: