fredag 17 juni 2016

I Danmark med jobbet

 

 Idag Var jag med kollegerna i Danmark, Ishöj, Arken och tittade på den fantastiska Gerda Wegeners tavlor igen. De var lika fantastiska denna gång.

Vi åt god lunch tillsammans och sedan skyndade vi oss tillbaka till jobbet där det visades fotboll på storbild och bjöds på öl/läsk och snacks. Skitmatch! Sverige förlorade och de vinner ju knappast nästa match heller så nu åker de väl ut.

Hemma gjorde dottern och jag couscous-sallad och åt. Mannen firar av en kollega som ska gå i pension så han kommer hem lite senare. Nu går han på semester. Jag har 1 arbetsdag till på måndag och då har jag bokat tid till chefen för jag har fått en tjänstefördelning som stinker nästa år. Vägrar bli upprörd, hoppas på att jag kan förändra på måndag.

Om 6 dagar är vi på Kreta!



Inga kommentarer: