lördag 30 april 2016

Processledarutbildning

Jag var tidigt på jobb idag också. Denna vecka har jag varit på jobbet redan klockan 7 3 gånger. I morse hade jag inte behövt vara där så tidigt men nu blev det så. Jag har inte haft några lektioner idag men jag hade en del att läsa in och en uppgiftet att göra innan jag skulle på processledarutbildning.

Jag hann göra klart. Så skönt! Då slapp jag skämmas för att jag inte var förberedd. Denna gång bussades vi inte till Helsingborg utan handledaren kom till oss i stället. Vi var på Scandic i stan och det var mycket lyxigt. Utbildningspasset var mycket bra. Jag fick många verktyg med mig. Mycket lärorikt. Kaffet i mitten var också sjukt lyxigt. Massor med goda tillbehör, både nyttigt och onyttigt.

Mannen lagade mat när vi kom hem. Kycklinglevergryta, såå gott! Dottern åt inte med oss för hon var tillsammans med sina tjejer på pizzerian. De käkade där och hängde sedan hemma hos oss. Jag och mannen passade på att fly några timmar. Vi åkte till min bror och svägerska och spelade kort i stället.

Nu är det över midnatt och jag ska krypa till kojs. Jag är sjukt trött. Hoppas flickorna somnar snart så jag får sova ostört.

Inga kommentarer: