lördag 23 april 2016

Fondue med vänner

Nu är klockan halv 2 på natten och vi har precis kommit hem från Martina och Niclas där vi var med Helena och Magnus, ja och så flickorna så klart.

Vi åt fondue. Det gjorde vi förra året också och det blev en sådan succé så vi fick det denna gång också. Det blev succé denna gång också. Supergott! Det fanns flera goda såser, grönsaker, fetaost, oliver, rotsaksstrip och pommes till. Senare på kvällen fick vi gino till dessert. Det var också såå gott!

En fredagkväll med vänner går så fantastiskt fort för att vi har så kul. Vi avhandlade det mesta tycker jag.

Innan i eftermiddags fick jag min värsta dumpning någonsin. Jag trodde jag skulle svimma som kroppen reagerade. Jag satt på toa i 30 minuter och svettades, krampade i magen, panikkänslor och världens tarmtömning. Hade jag kunnat kräkas hade jag nog gjort det. Jag fick lägga mig en halvtimme och vila sedan var jag redo att åka och handla till helgen. Värsta pärsen! Jag åt 4 bitar sushi till lunch och jag tror att det var det jag reagerade på.

Nu ska jag hoppa i säng snart kommer svägerska och småkusiner på brunch.

Inga kommentarer: