lördag 2 april 2011

Härlig vårvärme idag!

Idag har det varit en underbar vårdag med riktig värme, över 20 grader i solen i lä. Härligt!

Jag strosade omkring på stan när flickorna var på bio. Härligt! Handlade lite vårkläder till dottern och en ny topp till mig. Handlade 2 sorters te och 250g kaffe i teaffären. Jag gick runt i massor butiker och bara njöt av att vara ledig och att solen sken så varmt. Vinterjackan var verkligen för varm idag.

När flickorna hade ätit klart ville de fortfarande vara med varandra så de åkte hem till T. Under tiden passade jag på att storhandla. Jag handlade för hela april med undantag på för påskdagarna för de dagarna har jag inte riktigt planerat ännu. När all mat var hemma på plats åkte jag för att hämta dottern. Jag stannade kvar hos T och drack kaffe med M. Vi fick som vanligt en fin pratstund, guldstund.

Hemma igen på kvällen och dödstrött, då lagade yngsta sonen middag till oss. Ovanligt att äta middag bara jag och mina barn, men mysigt. Nu ligger jag och dottern i soffan och tittar på tv och äter choklad.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej Malin!

Jag önskar jag varit i Lund i helgen Det låter så mysigt med sol och värme. Vi har 10 + nu men har haft mulet och idag duggregn. Mysig helg ändå,,,väder är ju inte allt.

Kram MARIA
http://mariasdagbok.blogspot.com/