fredag 1 april 2011

äntligen fredag!

Idag har jag och dottern shoppat vår och sommarskor. Dottern älskar skopunkten för hon kan samla på sig en hög med skor varje gång. Inte så dyrt men ingen kvalitet på skorna heller, men så länge hon växer ur sina skor efter varje säsong så duger dessa skor perfekt. Kom på när vi kom hem att vi glömde gummistövlar.

Vi har också varit på bibblan och lånat film, Kalle och chokladfabriken, lämnat tillbaka filmerna från förra helgen på hemmakväll, apoteket och ICA.

Äldsta sonen år
på middag ikväll, en kompis han har fyller 18 och hans pappa har abonnerat en grekisk restaurang ikväll. Vi andra hänger i soffan och tittar på film.



På tal om film, så såg vi Hämnden som Michael Persbrant spelar i. Vi tyckte den var bra.

I morgon ska dottern med en vän på bio och se filmen Rango.

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag har längtat hela veckan på fredagskvällen bara för att jag ska få sovmorgon i morgon. Jag påstår att jag har varit påverkad hela veckan av att vi ändrat till sommartid. Ja har varit sjukt morgontrött varje morgon. Men i morgon ska jag sova!

Inga kommentarer: