onsdag 20 april 2011

Bananlack är äckligt

Nu har jag varit hos tandhygienisten och blivit 589 kr fattigare. På köpet fick jag det illasmakande bananlacket. Funderar på att skaffa mig en tandförsäkring. Någon här som har erfarenhet av detta. Blir det dyrare totalt med per år eller tjänar man på det. Jag fick inte reda på vilken grupp ja tillhörde för tandhygienisten ville visa min tandläkare mina röntgenbilder. Eventuellt ska jag tillbaka och laga något mellan två tänder. Hoppas min tandläkare tycker att det går att vänta med tills nästa gång om 18 månader.

Idag kommer sköna H hit. Vi skulle sola men solen är inte framme idag. Det är varmt och skönt men inte soligt. Typiskt! Men vi kan absolut få tiden att gå i alla fall.

Nu ska jag baka 3 limpor bröd.

1 kommentar:

Anna sa...

jag har tandförsäkring och betalar 42kr/månaden. Då blir jag kallade en gång om året och går gratis men får jag problem under året får jag också komma dit utan kostnad. Tycker det funkar bra.