torsdag 19 november 2009

skön slappedag

Tänk att hela dagen bara kan gå utan att jag har gjort någonting och ändå har jag inte haft tråkigt. Datorn och tv:n räcker långt som sysselsättning.

Igår kväll var jag och grabbarna på teater "Don´t forget to kiss your mother goodbye" om droger som Hassela Gotland spelade upp. Grabbarna undrade varför jag tog dit dem. För dem var det självklart att säga nej tack till droger. Tack för det! Det var ju därför jag tog med dem för att jag ville höra att de hade den attityden.

Mannen har varit hemma hela veckan. Lite duktig har han varit. Vinterdäcken har kommit på bilen, sonens cykelpunkering fixad, samma sons glasögon fixade, influensavaccin fixat och middagarna fixade.

I morgon bär det av till Falkenberg och skön vistelse på hotell med svägerskan. Så härligt! Förhoppningsvis blir en del julklappar fixade på Gekås.

2 kommentarer:

AnnaSv sa...

Hoppas ni får en underbart härlig helg!

Kram,
AnnaSv

Helena sa...

Ha en jätte bra helg.
Kram