torsdag 26 november 2009

Lunch på stan, LYX


Idag ska jag luncha med min faster. Det ska bli jättetrevligt. Verkligen en vardagslyx.

Efter lunch ska jag vaccinera mig mot den nya influensan. Ja, jag har ändrat mig. Jag vill inte vara den som drar hem influensan till mina söner som inte har vaccinerat sig.

Två nya filmer ligger och väntar, Ps I Love You, som jag ska se och Heartbreak Hotel som dottern ska se. Ja ni läser rätt. Vet inte varför hon är så intresserad av denna vuxenfilm. Men för några veckor sedan gick den på tv men den höll på till 23.30 och det var skoldag dagen efter så hon fick inte se hela. Jag trodde hon skulle tröttna i början men hon har tjatat om att få se slutet, så jag beställde den till henne. Hon blev så glad.

En annan glad nyhet är att lössen är utrotade! Hoppas för alltid. Inga trevliga husdjur :(.

Idag mår jag mycket bättre. Framför allt efter så fina tips och råd av mina nära kära. Jag uppskattar verkligen att ni bryr er. Det värmer så otroligt! Jag är så rik som har så fina människor omkring mig. Mycket kärlek!

Inga kommentarer: