söndag 25 januari 2009

Parson terrier


Så här söta var valparna vi tittade på. 4 veckor gamla och de har precis börjat att röra på sig och mamman låter dem få vara hos oss.
Dottern älskade dem och hon satt en hel timme och bara mös med en valp som hade somnat i hennes famn. Nu vill hon bara ha hund, men så blir det inte.
Jag kände av allergin efter ett tag hos dem så nog pratat om att skaffa hund. Men jag har ju en kollega med massor med hundar så vi får gå och hälsa på.
Idag har vi ätit ungsbakad lax, potatis, varm grönsaksallad och kall fil sås med massor med dill. Jättegott!
Nu ska jag sätta mig med räkningarna. Blä!

3 kommentarer:

Hemma hos Klara... sa...

Vilka söta vovvar!

Kul att du vill vara med och tävla på min blogg. Lycka till!

Helena

Anonym sa...

Vad söta de är. S och vovven.
Kan tänka att hon trivdes.
Kram

Fotograferande Maria sa...

Hej! Underbara hundar!! Jag har dem i ett svart skinn album. varj LO är en sida i plastficka. Så jag tapetserar INTE med dem ;) Vad tyckte S om prinsessorna?? Vad tror du om att gå på det med A och S? Kram Maria